«Όταν η γειτονιά μας αναπτύσσεται, είναι προς όφελος όλων» τόνισε η αναπληρώτρια υπουργός Τουρισμού Έλ. Κουντουρά στον πρέσβη της Τουρκίας στην Ελλάδα Κερίμ Ουράς, κατά την εθιμοτυπική συνάντησή τους στο γραφείο της. Η κ. Κουντουρά τόνισε ότι «η πολύ καλή συνεργασία Ελλάδας - Τουρκίας στον τομέα του τουρισμού αποτελεί επιθυμία και της ελληνικής πλευράς».
Ο κ. Ουράς συνεχάρη την κυρία Κουντουρά για την ανάληψη των καθηκόντων της και σημείωσε ότι προσβλέπει στην ενίσχυση της ήδη πολύ καλής συνεργασίας των δύο χωρών στον τομέα του τουρισμού.