Live τώρα    
Σήμερα συναντώνται εργαζόμενοι και διοίκηση της εταιρείας / Εντείνονται οι κινητοποιήσεις των εργαζομένων της Wind
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Σήμερα συναντώνται εργαζόμενοι και διοίκηση της εταιρείας / Εντείνονται οι κινητοποιήσεις των εργαζομένων της Wind

Εντείνει τον αγώνα του για υπογραφή επιχειρησιακής συλλογικής σύμβασης το Πανελλήνιο Σωματείο Εργαζομένων Wind καθώς από χθες, πραγματοποιεί παρεμβάσεις έξω από καταστήματα της εταιρείας σε περιοχές της Αττικής, ενημερώνοντας το καταναλωτικό κοινό για τις διεκδικήσεις των εργαζομένων. Ανάλογες δράσεις θα πραγματοποιηθούν την Πέμπτη και την Παρασκευή, καθώς και την ερχόμενη εβδομάδα, ενώ ήδη η γενική συνέλευση των εργαζομένων έχει προκηρύξει 48ωρη απεργία, την οποία καλεί να στηρίξουν και άλλοι εργαζόμενοι του κλάδου.

Σήμερα το Σωματείο θα συναντηθεί με εκπροσώπους της διοίκησης της Wind, με τους εργαζομένους πάντως να σημειώνουν: "Έχουμε μπει ήδη στον τρίτο μήνα διαπραγματεύσεων και καμία πραγματική διαπραγμάτευση δεν έχει γίνει, καθώς η εταιρεία εμμένει πεισματικά στις θέσεις της για μειώσεις, ενώ από τις 15 Δεκεμβρίου καλύπτει θέσεις εργασίας με εργαζόμενους voucher με μισθούς των 250 ευρώ, χωρίς ένσημα". Τονίζοντας ότι "η Wind απαντά στις κινητοποιήσεις μας με εξώδικα και απειλές", οι εργαζόμενοι καταγγέλλουν πως μετά την επικείμενη εξαγορά της Forthnet από τη Wind έπεσε στα χέρια τους ηλεκτρονικό αρχείο που εμφάνιζε ως "περισσευούμενους" 242 υπαλλήλους. Η εταιρεία απάντησε ότι "το αρχείο δεν χρήζει προσοχής αρνούμενη πάντως να κρατηθούν πρακτικά από τη συζήτηση του θέματος, ενώ ο υπάλληλος που το έφερε στο φως "κατηγορήθηκε για απρεπή συμπεριφορά".

B.Λ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0