Live τώρα    
Σε νομικό αγώνα διαρκείας οι εργαζόμενοι του Fulgor
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Σε νομικό αγώνα διαρκείας οι εργαζόμενοι του Fulgor

Απολύσεις, απλήρωτες υπερωρίες και καταπάτηση πληθώρας βασικών τους εργασιακών δικαιωμάτων είναι η κατάσταση που βιώνουν έντονα την τελευταία τριετία οι εργαζόμενοι του εργοστασίου Fulgor, του ομίλου Στασινόπουλου στην Κόρινθο. Με ανακοίνωσή του, το σωματείο εργαζομένων της Fulgor καλεί όλους τους εργαζομένους της εταιρείας να συμμετάσχουν στον μεγάλο νομικό αγώνα που ξεκινά απέναντι στην εταιρεία. Στον αντίποδα, με απειλές απαντά η εταιρεία, όπως καταγγέλλουν οι εργαζόμενοι. Αναφέρουν ότι από την εταιρεία διαμηνύεται πως η συνδικαλιστική δράση των εργαζομένων θα τους "στοιχίσει" στις διαπραγματεύσεις για την επόμενη επιχειρησιακή σύμβαση μετά τη λήξη της ήδη ισχύουσας.

Πρόθεση του σωματείου αποτελεί "να κινηθεί νομικά, με διεκδίκηση ακόμη και με δικαστικό αγώνα όλων όσων κεκτημένων δικαιωμάτων συνεχίζουν να παράγουν νομική δέσμευση για την εργοδότρια εταιρεία από τις επί σειρά ετών συναφθείσες επιχειρησιακές συμβάσεις". Παράλληλα, θα γίνουν νομικές ενέργειες "που θα αποσκοπούν στην διεκδίκηση όλων των τυχόν οφειλομένων αναδρομικών από οποιαδήποτε αιτία πηγάζει από την εργασιακή σχέση, εργαζομένων και εργοδοσίας". Το κάλεσμα του σωματείου δεν γίνεται μόνο σε όσους είναι μέλη του σωματείου, αλλά και σε όσους είναι εκτός. Το σωματείο του ζητεί να συμμετάσχουν στον αγώνα, να εγγραφούν στο συνδικαλιστικό τους όργανο για να διεκδικήσουν μέσω του σωματείου όλα τα αναδρομικά οφειλόμενα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0