Live τώρα    
Στα εκλογικά κέντρα οι απλήρωτοι ροδακινοπαραγωγοί
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Στα εκλογικά κέντρα οι απλήρωτοι ροδακινοπαραγωγοί

Θεσσαλονίκη

Σε άθλια οικονομική κατάσταση έχουν περιέλθει η ροδακινοπαραγωγοί και γενικότερα οι αγρότες μετά την ιδιαίτερα κακή περσινή χρονιά, αφού το μεγαλύτερο μέρος της σοδειάς τους σάπισε στα ψυγεία εξαιτίας του ρωσικού εμπάργκο και το χαλάζι έδωσε τη χαριστική βολή. Χθες ραδακινοπαραγωγοί κυρίως από την Ημαθία και την Πέλλα συγκεντρώθηκαν στην Εθνική Οδό, στον κόμβο της Κουλούρας, και παρέταξαν τα αγροτικά τους μηχανήματα, χωρίς να κλείσουν τον δρόμο. Ζητούν να τους δοθούν τα χρήματα των αποζημιώσεων της Ε.Ε. που μέχρι σήμερα δεν τους έχουν καταβληθεί και δηλώνουν ότι αν μέχρι αύριο δεν πιστωθούν στους τραπεζικούς τους λογαριασμούς, θα πάνε έξω από τα εκλογικά κέντρα για να ενημερώνουν τους αγρότες και τους πολίτες για την ιδιαίτερα κακή κατάσταση του πρωτογενή τομέα.

Με αφορμή τους αγώνες των αγροτών, η Λίτσα Αμμανατίδου - Πασχαλίδου, υποψήφια βουλευτής Β' Θεσσαλονίκης του ΣΥΡΙΖΑ, σχολίασε ότι "εδώ και δεκαετίες η νεοφιλελεύθερη πολιτική που ακολουθούν οι κυβερνήσεις και συγκυβερνήσεις Ν.Δ. και ΠΑΣΟΚ έχει απαξιώσει πλήρως την πρωτογενή παραγωγή, με αποτέλεσμα από τη μία τον οικονομικό μαρασμό των αγροτών και γενικότερα της υπαίθρου, ενώ από την άλλη η Ελλάδα είναι ελλειμματική στα κυριότερα γεωργικά και κτηνοτροφικά προϊόντα". Τόνισε ότι οι αγρότες θα πρέπει να λάβουν άμεσα τα ωφελούμενα, έτσι ώστε να μπορέσουν να συνεχίσουν την παραγωγική τους δραστηριότητα και πως "η κυβέρνηση της Αριστεράς, στο πλαίσιο μιας συνολικότερης παραγωγικής ανασυγκρότησης, οφείλει να δώσει ιδιαίτερη έμφαση στον αγροτοδιατροφικό τομέα».

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0