Live τώρα    
Ξεκίνησε απολύσεις η ΑΕΓΕΚ στο μετρό Θεσσαλονίκης
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Ξεκίνησε απολύσεις η ΑΕΓΕΚ στο μετρό Θεσσαλονίκης

Θεσσαλονίκη

Ξεκινά τις απολύσεις των εργαζομένων στο μετρό η ΑΕΓΕΚ και, σύμφωνα με πληροφορίες, από χθες αποστέλλονται τα σχετικά ειδοποιητήρια.

Χθες το πρωί εργαζόμενοι στο έργο συγκεντρώθηκαν έξω από τα γραφεία της κοινοπραξίας και δήλωναν αποφασισμένοι να προσφύγουν στη Δικαιοσύνη και να προσβάλουν τις απολύσεις, οι οποίες -όπως επισημαίνουν- είναι "άκυρες" για λόγους ουσίας, αλλά και διαδικασίας. Σύμφωνα με πληροφορίες, ήδη 50 εργαζόμενοι κλήθηκαν χθες να υπογράψουν τις απολύσεις τους, ενώ τις προσεχείς ημέρες αναμένεται να αποσταλούν και άλλα ειδοποιητήρια. Οι εργαζόμενοι δηλώνουν αποφασισμένοι να προχωρήσουν σε δυναμικές κινητοποιήσεις.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0