Ερωτηματικά για τον τρόπο που υπολογίζεται -και χρεώνεται- κατά την περίοδο επιβολής του το "χαράτσι" για συγκεκριμένο ακίνητο της κυβερνητικής εκπροσώπου Σ. Βούλτεψη θέτει ο Ν. Φωτόπουλος, μέλος του διοικητικού συμβουλίου - εκπρόσωπος των εργαζομένων της ΔΕΗ.
Συγκεκριμένα, σε σχετική του ανακοίνωση, επισημαίνει ότι, βάσει των περιουσιακών στοιχείων, τα οποία η Σ. Βούλτεψη κατέθεσε με τη δήλωση του πόθεν έσχες στη Βουλή, κατέχει ακίνητο επί της οδού Κορίνθου 26 στη Γλυφάδα, 239 τετραγωνικών κύριων χώρων και 130 τετραγωνικών βοηθητικών χώρων, όμως στη ΔΕΗ έχουν δηλωθεί για τα συγκεκριμένο ακίνητο για δημοτικά τέλη, δημοτικό φόρο και ΤΑΠ 230 τετραγωνικά.
Όπως τονίζει, επί των τετραγωνικών αυτών η ΔΕΗ υπολόγισε ΕΕΤΗΔΕ-ΕΕΤΑ για τρία χρόνια (2011-2013), πριν αντικατασταθεί από τον ΕΝΦΙΑ, που αντιστοιχεί στο ποσό των 5.244 ευρώ και όχι με βάσει τα συνολικά 369 τετραγωνικά που μεταφράζεται σε 8.413,20 ευρώ, απαλλάσσοντας την κ. Βούλτεψη από 3.169,20 ευρώ, μόνο από ΕΕΤΗΔΕ-ΕΕΤΑ, χωρίς να υπολογίζεται η διαφορά από των υπολογισμό των τελών και φόρων του δήμου.
Ο Ν. Φωτόπουλος, μεταξύ άλλων, αναφέρει ότι χιλιάδες ιδιοκτήτες πληρώνουν δημοτικά τέλη, φόρο και ΤΑΠ και επί των βοηθητικών χώρων των ακινήτων τους, ενώ πληρώνουν ΕΕΤΗΔΕ-ΕΕΤΑ και για βοηθητικούς χώρους, είτε είναι αποθήκες είτε γκαράζ, και σημειώνει ότι εγείρονται εύλογα ερωτήματα όπως: σε ποιο ειδικό καθεστώς ανήκει το ακίνητο της Σ. Βούλτεψη, γιατί δεν χρεώνονται ούτε καν οι κύριοι χώροι των 239 τ.μ. αλλά 230 τ.μ., τι λάθος έχουν κάνει όλοι οι ιδιοκτήτες που πληρώνουν για όλους τους χώρους, αν έχει εξοφλήσει το "χαράτσι" στη ΔΕΗ ή επεστράφη ως απλήρωτο στην εφορία, ποιο ποσό χρεώθηκε με τον ΕΝΦΙΑ και ποιο με τον ΕΕΤΑ κ.λπ.