Live τώρα    
ΚΚΕ: Η φοροεπιδρομή συνεχίζεται
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

ΚΚΕ: Η φοροεπιδρομή συνεχίζεται

Η φοροεπιδρομή θα συνεχιστεί και το 2015, τόνισε το ΚΚΕ στο σχόλιό του για το προσχέδιο του προϋπολογισμού, το οποίο κατατέθηκε χθες στη Βουλή. Το κόμμα σημείωσε πως ο τρόπος με τον οποίο έχει καταρτιστεί το προσχέδιο αντανακλά τους κανόνες της Νέας Οικονομικής Διακυβέρνησης της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

"Το προσχέδιο του κρατικού προϋπολογισμού για το 2015 αποτυπώνει τη συνέχιση της αντιλαϊκής πολιτικής και της φοροεπιδρομής για τον λαό με τη μονιμοποίηση του τέλους αλληλεγγύης και τη διατήρηση του ΕΝΦΙΑ, που εξανεμίζει και τις όποιες δήθεν 'ελαφρύνσεις' υπάρχουν" τόνισε το ΚΚΕ. Και πρόσθεσε: "Επιβεβαιώνεται ότι η αντιλαϊκή πολιτική θα συνεχιστεί και την περίοδο της ανάκαμψης της καπιταλιστικής οικονομίας, στο όνομα της διατήρησής της".

Το ΚΚΕ υποστήριξε επίσης πως η ασκούμενη πολιτική δεν θα αλλάξει ούτε από τον ΣΥΡΙΖΑ, επειδή αυτός αποδέχεται τους βασικούς κανόνες της Ε.Ε., παραβλέποντας τις διακηρυγμένες θέσεις του κόμματος της αξιωματικής αντιπολίτευσης για την ανάγκη συνολικής αλλαγής της πολιτικής που ασκείται κεντρικά από αυτή: "Η κατάρτισή του έγινε κάτω από το πρίσμα του πλαισίου της Νέας Οικονομικής Διακυβέρνησης της Ε.Ε. και των κανονισμών της δημοσιονομικής πειθαρχίας για κάθε κράτος - μέλος. Δηλαδή την προληπτική και ενισχυμένη εποπτεία, αλλά και την υποχρέωση για ισοσκελισμένους προϋπολογισμούς, που αποδέχονται τόσο η κυβέρνηση όσο και η αξιωματική αντιπολίτευση".

Χ.Σ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0