Αιχμές και υψηλούς τόνους κατά της Νέας Δημοκρατίας επεφύλαξε ο Χάρης Δούκας απαντώντας στα πυρά της κυβερνώσας παράταξης που τον κατηγόρησε ότι αυξάνει τα δημοτικά τέλη για μικρομεσαίες επιχειρήσεις, τουρισμό, εστίαση και καταστήματα.
«Στην Αθήνα "σπάμε αυγά" υπέρ των ασθενέστερων συμπολιτών μας. Χωρίς καμία ανοχή στην ανομία, απ’ όπου κι αν προέρχεται» ανέφερε ο δήμαρχος Αθηναίων.
Αφορμή για τα παραπάνω στάθηκε, ανακοίνωση της ΝΔ όπου μεταξύ άλλων ανέφερε ότι «το ΠΑΣΟΚ του Ανδρουλάκη στα λόγια ζητάει μείωση των φόρων και το ΠΑΣΟΚ στην πράξη (όπως στον Δήμο Αθηναίων με τον Χάρη Δούκα) αυξάνει τα δημοτικά τέλη για μικρομεσαίες επιχειρήσεις, τουρισμό, εστίαση και καταστήματα.
«Ο κ. Ανδρουλάκης συναντάται σήμερα με τους κοινωνικούς εταίρους και υποτίθεται ότι τάσσεται υπέρ μεγαλύτερων αυξήσεων στον κατώτατο μισθό μέσω συλλογικών διαπραγματεύσεων, ενώ ο κ. Δούκας δηλώνει ότι η αύξηση στα δημοτικά τέλη οφείλεται σε σημαντικό βαθμό στην αύξηση του μισθολογικού κόστους, λόγω της ανόδου του κατώτατου μισθού (και των αποδοχών των δημοτικών υπαλλήλων), που αποφάσισε η κυβέρνηση.
Ο κ. Δούκας προεκλογικά στο πρόγραμμά του δεσμευόταν «ότι μπορούμε και προχωρούμε σε μείωση των ανταποδοτικών δημοτικών τελών κατά τουλάχιστον 10%» και κατόπιν εκλογής αυξάνει τα δημοτικά τέλη σε επαγγελματίες, τουρισμό και καταστήματα».
Οι παραπάνω επισημάνσεις προκάλεσαν τον δήμαρχο της Αθήνας ο οποίος είπε σε δήλωσή του ότι, «μάλλον κάτι καλό γίνεται στην Αθήνα και ενοχλούνται».
Και συνέχισε λέγοντας ότι «ξεκίνησε ο "γνωστός" Κανέλλης, συνέχισε ο ακόμη πιο "γνωστός" Πορτοσάλτε, και μετά ακολούθησε το Γραφείο Τύπου της Ν.Δ.
Με εμφανίζουν ψευδώς ότι τάχα είμαι κατά της αύξησης των μισθών των δημοτικών υπαλλήλων».
Ο Χάρης Δούκας σημείωσε επίσης ότι «γνωρίζουν, όμως, πολύ καλά ότι είναι ομόφωνη η διεκδίκηση της ΚΕΔΕ (ακόμη και της φιλοκυβερνητικής παράταξης) για την απόδοση στους Δήμους του ποσού που αντιστοιχεί στις αυξήσεις των μισθών. Κάτι που δεν πράττει η κυβέρνηση. Ανακοινώνουν αυξήσεις που δεν τις πληρώνουν».
«Όλοι ξέρουν ότι όχι μόνο είμαι υπέρ των μισθολογικών αυξήσεων (με απόδοση των ποσών), αλλά διεκδικώ και επιπλέον ενίσχυση του προσωπικού, σε αντίθεση με την απελθούσα παράταξη του κ. Μπακογιάννη. Το πρόβλημα τους είναι αλλού. Στην Αθήνα «σπάμε αυγά» υπέρ των ασθενέστερων συμπολιτών μας. Χωρίς καμία ανοχή στην ανομία, απ’ όπου κι αν προέρχεται».
«Συνεχίζουμε…» ανέφερε καταληκτικά ο Χάρης Δούκας.