Έφυγε από τη ζωή το απόγευμα της Τρίτης (2/7) ο ηχολήπτης του ΣΚΑΪ Σταύρος Ντελέκος.
Ο Σταύρος Ντελέκος εργάστηκε ως ηχολήπτης στον ΣΚΑΪ 100.3 για πάνω από 30 χρόνια και ήταν από τους πρώτους εργαζόμενους κατά την ίδρυση και λειτουργία του.
Ήταν ιδιαίτερα αγαπητός στους συναδέλφους του, αλλά και στους ακροατές του ΣΚΑΪ 100.3. Με ιδιότυπο χιούμορ και αίσθηση του καθήκοντος. Επαγγελματίας του ήχου με γνώση και άποψη.