Δόθηκε ξανά στην κυκλοφορία η οδός Καραγιώργη Σερβίας στο Σύνταγμα, η οποία είχε κλείσει από την αστυνομία λόγω ενός ύποπτου αντικειμένου που εντοπίστηκε στο σημείο.
Η ομάδα του Τμήματος Εξουδετέρωσης Εκρηκτικών Μηχανισμών (ΤΕΕΜ) εξέτασε μία βαλίτσα - εργαλειοθήκη ωστόσο δεν εντόπισε κάτι το επιλήψιμο σε αυτή παρά μόνο καλώδια.