Αγωνία για 30χρονο που πήγε για ψάρεμα και αγνοείται στο Αχελώο.
Επί ποδός αστυνομία και πυροσβεστική για να εντοπίσουν το νεαρό, ο οποίος σύμφωνα με το mesolonghivoice.gr, πήγε σήμερα να ψαρέψει στις εκβολές του Αχελώου στην περιοχή της Κατοχής και πιθανόν έχει πέσει μέσα στον ποταμό.
Στο σημείο έσπευσε περιπολικό του ΑΤ Αιτωλικού ενώ, σύμφωνα με ανακοίνωση της Πυροσβεστικής, επιχειρούν 6 Πυροσβέστες με 2 οχήματα και μεταβαίνει η ομάδα Σ.μη.Ε.Α. της Δυτικής Ελλάδας και η ομάδα ορμητικών νερών της 6ης Ε.Μ.Α.Κ.
Σε εξέλιξη επιχείρηση για τον εντοπισμό αγνοούμενου στον ποταμό Αχελώο στο Μεσολόγγι. Επιχειρούν 6 #πυροσβέστες με 2 οχήματα και μεταβαίνει η ομάδα Σ.μη.Ε.Α. της Δυτικής Ελλάδας και η ομάδα ορμητικών νερών της 6ης Ε.Μ.Α.Κ. ως συνδρομή στην ΕΛ.ΑΣ.
— Πυροσβεστικό Σώμα (@pyrosvestiki) January 27, 2024