Ανέβηκε η ένταση στις κινητοποιήσεις αγροτών και κτηνοτρόφων στη Θεσσαλία την Πέμπτη, με την ΕΛΑΣ να δημιουργεί το δικό της μπλόκο στον Αλμυρό.
Οι εκπρόσωποι των διαμαρτυρόμενων παραγωγών της Θεσσαλίας ήρθαν πρόσωπο με πρόσωπο με τους επικεφαλής της ΕΛΑΣ, όπως αναφέρει το τοπικό gegonotanews.
Κλούβες και περιπολικά έκλεισαν την πρόσβαση στο εθνικό οδικό δίκτυο, κοντά στον ναό του Αγίου Τρύφωνα.
Σημειώνεται ότι χτες σημειώθηκε επίθεση με χημικά και ξύλο από τα ΜΑΤ σε αγρότες επί του αυτοκινητοδρόμου Ε65 στην Καρδίτσα, με αποτέλεσμα να σημειωθεί τουλάχιστον ένας τραυματισμός.