Νέο περιστατικό ενδοοικογενειακής βίας συνέβη, αυτή τη φορά στη Λάρισα.
Θύμα υπήρξε μια 42χρονη γυναίκα η οποία εντοπίστηκε το βράδυ της Δευτέρας (22/1) τραυματισμένη σε κεντρικό δρόμο της πόλης.
Σύμφωνα με πληροφορίες που επικαλείται η τοπική ιστοσελίδα thessnews.gr είχε προηγηθεί καβγάς με τον 68χρονο σύντροφό της ο οποίος φέρεται να την χτύπησε με καρέκλα.
Για το περιστατικό διεξάγεται έρευνα από την αστυνομία με τη γυναίκα να έχει μεταφερθεί με ασθενοφόρο στο εφημερεύον Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Λάρισας.