Εκτός κινδύνου νοσηλεύονται στον «Ερυθρό Σταυρό» δύο άνδρες που πήγαν με δικά τους μέσα στο νοσοκομείο με τραύματα από πυροβόλο όπλο.
Ο ένας έφερε τραύμα στην κοιλιακή χώρα και ο άλλος στον αγκώνα. Σύμφωνα με τα όσα υποστήριξαν στις αρχές, ενώ περπατούσαν στην πλατεία Βάθη άγνωστος τους πυροβόλησε από μπαλκόνι.
Σε εξέλιξη είναι έρευνα της ΕΛΑΣ για το περιστατικό.