Live τώρα    
Κατερίνη / Λεωφορείο του ΚΤΕΛ σε άθλια κατάσταση - Έμπαζε νερό από την οροφή (βίντεο)
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Κατερίνη / Λεωφορείο του ΚΤΕΛ σε άθλια κατάσταση - Έμπαζε νερό από την οροφή (βίντεο)

Ακόμα μια άθλια εικόνα που δείχνει το επίπεδο των ΜΜΜ στη χώρα μας κατέγραψαν οι τηλεοπτικές κάμερες αυτή τη φορά σε λεωφορείο του ΚΤΕΛ Πιερίας που εκτελούσε το δρομολόγιο προς Θεσσαλονίκη.

https://youtu.be/NkpzwYEx2XA

Σε όλη τη διαδρομή έβρεχε, μόνο που έβρεχε και εντός του λεωφορείου από την οροφή που εμφανώς έχει πρόβλημα, με αποτέλεσμα κάποιοι επιβάτες να ταξιδέψουν όρθιοι.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του Open, η κατάσταση τόσο με τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ όσο και αυτά του ΚΤΕΛ επιβαρύνεται συνεχώς αφού σχεδόν καθημερινά αναδεικνύονται προβλήματα. Μάλιστα, όπως αναφέρεται στο ρεπορτάζ, λεωφορεία από τη Γερμανία που ήραν προς απόσυρση ήρθαν στην Ελλάδα και κάνουν διαδρομές στη Θεσσαλονίκη.
 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0