Live τώρα    
ΛΑΡΚΟ / Τα κάλαντα των εργαζομένων για την επαναλειτουργία της επιχείρησης (βίντεο)
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

ΛΑΡΚΟ / Τα κάλαντα των εργαζομένων για την επαναλειτουργία της επιχείρησης (βίντεο)

ΛΑΡΚΟ
avgi.gr

Παραστάσεις διαμαρτυρίας στα υπουργεία Ενέργειας, Εργασίας και Οικονομικών, πραγματοποιούν εργαζόμενοι στη ΛΑΡΚΟ με αίτημα την επαναλειτουργία της επιχείρησης και τη διασφάλιση των θέσεων εργασίας.

Ο ρεπόρτερ του avgi.gr, Κώστας Παπαντωνίου, κατέγραψε τα κάλαντα που έψαλαν στις πολιτικές ηγεσίες των υπουργείων οι εργαζόμενοι συνοδεία του Πανελληνίου Μουσικού Συλλόγου.

«Αρχιμηνιά και αρχιχρονιά τη Λάρκο μονοκοντυλιά τη σβη- τη σβήσατε από το χάρτη από του ει του ’20 τον Μάρτη - Μας φέρατε «διαχειριστή» και μας κοπήκαν οι μισθοί, το πριμ- το πριμ δώρα και άδειες και περνού – και περνούσαν οι βδομάδες - Ήρθανε έξι προσφορές, ντόπιοι και ξένοι επενδυτές, κάθε – κάθε καινούργιο φρούτο για τον εθνικό μας πλούτο», είναι οι στίχοι που έγραψαν οι εργαζόμενοι για τα κάλαντα της ΛΑΡΚΟ.

https://youtu.be/Bf-G-Mqt_Rc

Να σημειωθεί ότι οι εργαζόμενοι κλιμακώνουν τις κινητοποιήσεις τους όσο πλησιάζει η ώρα για το μεγάλο συλλαλητήριο στην Αθήνα στις 28 Ιανουαρίου.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0