Το μήνυμα του κυβερνητικού εκπροσώπου στα social media - Αναφέρει ότι θα εργάζεται από το σπίτι τις επόμενες μέρες
Θετικός στον κορωνοϊό βρέθηκε ο Γιάννης Οικονόμου. Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος το γνωστοποίησε μέσω social media και σημειώνει ότι τις επόμενες ημέρες θα εργαστεί από το σπίτι.
Συγκεκριμένα έγραψε: «Μόλις διαγνώστηκα θετικός στον Covid-19. Είμαι πλήρως εμβολιασμένος και τις επόμενες ημέρες θα εργαστώ από το σπίτι. Εμβολιαζόμαστε - προστατευόμαστε».
https://www.facebook.com/oikonomou/posts/405951584679476?__cft__[0]=AZURjBtXlWWa07iJeIhHvxqAXjzA4IRQN2AOyrvxL1ssmUF_jpXZmzTH9RAVRCP7e0ADuo63QLyThHdOIdfXom56zwl98gJWfP7s6dX_W2kQVmeoX5SopfYeYrvlex8g_n8U9qdCrfcFicyakXopX-entM-vMivdkVK3M3zF8XMtvw&__tn__=%2CO%2CP-R