Με λίγα πράγματα στα χέρια και φανερά ταλαιπωρημένοι έφτασαν 36 Ουκρανοί πρόσφυγες, στην Αθήνα.
Περπάτησαν δέκα ώρες έφτασαν στα σύνορα της Ρουμανίας, επιβιβάστηκαν σε λεωφορεία και μετά από ένα ταξίδι 20ωρών έφτασαν στην Ελλάδα.
Δήλωσαν συγκλονισμένοι για όσα συμβαίνουν στη χώρα τους, ενώ πολλοί τόνισαν ότι έχουν συγγενείς στην Ελλάδα, όπως στην Κρήτη και την Εύβοια.
Υπάρχουν ωστόσο και εκείνοι που δεν έχουν κανέναν αλλά ελπίζουν σε ένα καλύτερο αύριο.
Μια μητέρα υποδέχτηκε με δάκρυα στα μάτια την μικρή της κόρη, ευχαριστώντας όσες χώρες στέκονται στο πλευρό της Ουκρανίας.