Live τώρα    
Μέσα μαζικής μεταφοράς / Χιονοστιβάδα οι βλάβες σε λεωφορεία και τρένα που παίρνουν φωτιά
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Μέσα μαζικής μεταφοράς / Χιονοστιβάδα οι βλάβες σε λεωφορεία και τρένα που παίρνουν φωτιά

Τρένο του ΟΣΕ
Φωτογραφία αρχείου (EUROKINISSI/ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΝΤΑΡΙΝΗΣ)

Το ένα μετά το άλλο συνεχίζουν να ξεσπούν τα περιστατικά βλαβών σε τρένα και λεωφορεία, που στην κυριολεξία παίρνουν φωτιά, αποτυπώνοντας την τραγική κατάσταση στην οποία έχει περιέλθει ο στόλος των μέσων μεταφοράς.

Χθες στις 7 το πρωί στην οδό Πανεπιστημίου, στο κέντρο της Αθήνας, λεωφορείο της γραμμής 608 Ζωγράφου - Γαλάτσι σταμάτησε στη μέση του δρόμου όταν άρχισαν να βγαίνουν καπνοί από το πίσω μέρος του οχήματος. Ευτυχώς, οι επιβάτες αποβιβάστηκαν όλοι με ασφάλεια, ενώ, σύμφωνα με τον ΟΑΣΑ, το όχημα παρουσίασε βλάβη στον κινητήρα και γι’ αυτό μεταφέρθηκε με γερανοφόρο στο αμαξοστάσιο, όπου θα ακολουθήσει η διερεύνηση των συνθηκών της βλάβης και η επισκευή του.

Μερικές ώρες νωρίτερα, συρμός που εκτελούσε το δρομολόγιο Φλώρινα - Θεσσαλονίκη πήρε φωτιά λόγω βλάβης. Τις σχετικές φωτογραφίες δημοσιοποίησε από τον λογαριασμό του στο twitter ο τομεάρχης Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ Ν. Παππάς. Ευτυχώς, οι επιβάτες είχαν όλοι αποβιβαστεί ήδη σε προηγούμενο σταθμό όταν ξέσπασε η φωτιά, την οποία έσβησε η Πυροσβεστική πριν αυτή επεκταθεί. Οι εργαζόμενοι πάντως, σύμφωνα με πληροφορίες, έχουν ενημερώσει αρμοδίως και εγγράφως τη διοίκηση για τα προβλήματα αυτά.

Να θυμίσουμε ότι δεν έχει περάσει μεγάλο διάστημα από το τραγικό δυστύχημα με το μηχάνημα λείανσης στις γραμμές του Ηλεκτρικού στον Αγ. Νικόλαο, όταν λόγω προβλήματος στα συστήματα πέδησης άρχισε να κινείται ανεξέλεγκτα με μεγάλη ταχύτητα πάνω στις ράγες, με τους εργαζόμενους να υποχρεώνονται να προκαλέσουν τεχνητή σύγκρουση με άλλο συρμό για να σταματήσει. Τότε, στην ξέφρενη πορεία της μηχανής, είχε χάσει τη ζωή του ένας 41χρονος εργοδηγός αναγκαζόμενος να πηδήξει από τον συρμό πριν την πρόσκρουση.

Οργή πολιτών για τις καθυστερήσεις στον Προαστιακό

Την ίδια στιγμή, αυξάνεται η συχνότητα των βλαβών στις γραμμές του Προαστιακού, με τελευταία την τεχνική βλάβη στα κλειδιά στους Αγίους Αναργύρους. Τα συχνά περιστατικά προκαλούν μεγάλες καθυστερήσεις στα δρομολόγια και αγανάκτηση των επιβατών, σε τέτοιο βαθμό που η Πανελλήνια Ένωση Προσωπικού Έλξης μετά τη βλάβη στον Σ.Σ. Αγ. Αναργύρων αναγκάστηκε να στείλει επιστολή προς τη διοίκηση της εταιρείας κάνοντας λόγο για «πρωτοφανές αλαλούμ στην εκτέλεση των δρομολογίων» και για επιθέσεις και προπηλακισμούς προς το προσωπικό, «καθώς κανείς υπεύθυνος δεν φρόντισε να ενημερώσει τους επιβάτες για την αιτία των προβλημάτων και τον χρόνο που θα απαιτηθεί για την αποκατάστασή τους».

Μάλιστα το σωματείο των μηχανοδηγών έφτασε στο σημείο να συστήσει στους εργαζόμενους να μην φορούν υπηρεσιακά ρούχα στον Προαστιακό Αθήνας και Θεσσαλονίκης μέχρι να εξομαλυνθεί η κατάσταση, καθώς γίνονται στόχος εξαγριωμένων επιβατών…

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0