Αερογέφυρα σωτηρίας στήθηκε χθες το βράδυ για τη μεταφορά στην Αθήνα ενός 11χρονου από τη Λέσβο, που παρουσίασε σοβαρές επιπλοκές λόγω Covid.
Σύμφωνα με τα Νέα της Λέσβου, το παιδί νοσηλευόταν σε απλή κλίνη Covid της Α’ Παθολογικής Κλινικής του νοσοκομείου Μυτιλήνης και παρακολουθούνταν από παιδίατρο, αλλά η κατάσταση της υγείας του επιδεινώθηκε.
Το ertnews.gr αναφέρει ότι το παιδί μεταφέρθηκε με C130 και νοσηλεύεται στο Νοσοκομείο Παίδων καθώς υπέστη πνευμονική εμβολή λόγω επιπλοκών του κορωνοϊού. Το παιδί, όπως αναφέρει το ίδιο ρεπορτάζ, είχε νοσήσει ξανά το καλοκαίρι.