Την πολύ μεγάλη επιβάρυνση των γυναικών εργαζόμενων σε ώρες εργασίας, αλλά και την συνολικά μεγαλύτερη επιβάρυνση στην ΕΕ για τους Έλληνες εργαζόμενους το δεύτερο τρίμηνο φέτος, παρουσιάζει αναλυτικά η Eurostat με τα στοιχεία που δημοσιοποίησε την Δευτέρα.

Το διάστημα Απριλίου-Ιουνίου οι Ευρωπαίοι εργαζόμενοι ηλικίας 20-64 ετών δούλεψαν 3% περισσότερο σε σχέση με το προηγούμενο διάστημα (Ιανουαρίου-Μαρτίου). Παρότι αυξήσεις καταγράφηκαν στο σύνολο σχεδόν της ΕΕ, η επίδοση της Ελλάδας με +18% είναι με διαφορά η πλέον αρνητική, καθώς πρόκειται για εξαπλάσια επιβάρυνση σε σχέση με τον μέσο όρο της Ένωσης.
Τα πράγματα είναι ακόμη χειρότερα για τις εργαζόμενες Ελληνίδες, όπως δείχνουν τα ίδια στοιχεία, καθώς η αύξηση των ωρών που εργάστηκαν το δεύτερο τρίμηνο φέτος ήταν 23,9%, με επιδείνωση σχεδόν διπλάσια σε σχέση με τους άνδρες εργαζόμενους (14,5%).
Για να γίνει κατανοητό το μέγεθος της ανισότητας, στην ΕΕ οι γυναίκες επίσης επιβαρύνθηκαν περισσότερο από τους άνδρες, αλλά τα ποσοστά των αυξήσεων ήταν 3,3% και 2,7%...