Κυβερνοεπίθεση δέχθηκε τα ξημερώματα της Πέμπτης ο δήμος Θεσσαλονίκης καθώς εντοπίστηκε κακόβουλο λογισμικό στα πληροφοριακά συστήματα.
Όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση, τα πληροφοριακά συστήματα του δήμου έγιναν στόχος επίθεσης από χάκερ ενώ διεξάγεται έρευνα από τις αρμόδιες αρχές.
«Αμέσως μόλις διαπιστώθηκε η ύπαρξη κακόβουλου λογισμικού στα πληροφοριακά συστήματα του δήμου, ενεργοποιήθηκαν τα προβλεπόμενα πρωτόκολλα, ειδοποιήθηκαν όλες οι αρμόδιες αρχές και κινήθηκαν οι προβλεπόμενες νομικές ενέργειες» σημειώνει ο δήμος Θεσσαλονίκης.