Live τώρα    
Πάρος / 18χρονοι θετικοί στον ιό παρέμειναν 16 ώρες σε υπαίθριο πάρκινγκ
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Πάρος / 18χρονοι θετικοί στον ιό παρέμειναν 16 ώρες σε υπαίθριο πάρκινγκ

ΠΑΡΟΣ
Φωτογραφία αρχείου (ΕUROKINISSI)

Ακόμη ένα περιστατικό αυτή τη φορά στην Πάρο μετά τον 18χρονο στη Μύκονο που ήταν θετικός στον ιό και αναζητούσε μάταια δωμάτιο, έρχεται στο φως της δημοσιότητας. 

Σύμφωνα με την ΕΡΤ,  παρέα 18χρονων, έξι στο σύνολο, -οι οποίοι έχουν διαγνωστεί θετικοί στον κορωνοϊό- παρέμειναν για 16 ώρες στο υπαίθριο πάρκινγκ του κέντρου Υγείας του νησιού χωρίς να υπάρχει η δυνατότητα φιλοξενίας.

Με πρωτοβουλία της δημόσιας τηλεόρασης ενημερώθηκε η Πολιτική Προστασία ώστε τα παιδιά να μεταφερθούν με ελικόπτερο στην Αθήνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0