Live τώρα    
12°C Αθήνα
ΑΘΗΝΑ
Σποραδικές νεφώσεις
12 °C
9.6°C12.6°C
3 BF 77%
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Σποραδικές νεφώσεις
12 °C
10.5°C13.2°C
3 BF 67%
ΠΑΤΡΑ
Αραιές νεφώσεις
12 °C
11.6°C12.6°C
2 BF 77%
ΗΡΑΚΛΕΙΟ
Ελαφρές νεφώσεις
14 °C
13.3°C14.9°C
2 BF 69%
ΛΑΡΙΣΑ
Αυξημένες νεφώσεις
11 °C
10.9°C11.3°C
4 BF 82%
Μέσα μαζικής μεταφοράς / Οι προσλήψεις δεν φέρνουν και πύκνωση των δρομολογίων
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Μέσα μαζικής μεταφοράς / Οι προσλήψεις δεν φέρνουν και πύκνωση των δρομολογίων

ΜΕΤΡΟ

Όσοι και όσες ακούν τον υπουργό Μεταφορών Κ. Καραμανλή να δηλώνει μετά παρρησίας ότι «μετά από έντεκα χρόνια κάναμε προσλήψεις στα μέσα μεταφοράς» και πιστεύουν ότι θα αυξηθούν τα δρομολόγια για την αποσυμφόρηση του συνωστισμού μάλλον θα πρέπει να αναθεωρήσουν. Κι αυτό γιατί, όπως παραδέχθηκε ο διευθύνων σύμβουλος της ΣΤΑ.ΣΥ. Νίκος Χαιρέτας, οι προσλήψεις αυτές δεν θα φέρουν πύκνωση των δρομολογίων καθώς δεν υπάρχουν διαθέσιμοι συρμοί.

Παρά το γεγονός ότι οι διαγωνισμοί προσλήψεων στην ΟΣΥ και τη ΣΤΑ.ΣΥ. εξελίχθηκαν σε φιάσκο για την κυβέρνηση μετά την παρέμβαση του ΑΣΕΠ, που άλλαξε σχεδόν τους μισούς καταλόγους προσληφθέντων, ο υπουργός Μεταφορών εξακολουθεί όπου βρεθεί κι όπου σταθεί να επαίρεται για τις προσλήψεις αμυνόμενος για την κριτική που δέχεται για τη διασπορά του ιού στα μέσα μεταφοράς εξαιτίας του συνωστισμού. Αυτό ωστόσο που δεν αναφέρει και το οποίο περιέγραψε με μελανά χρώματα ο διευθύνων σύμβουλος της ΣΤΑ.ΣΥ. Ν. Χαιρέτας με συνέντευξή του στο pagenews.gr, είναι ότι προσλήψεις ηλεκτροδηγών και τεχνικών στο μετρό και στον ΗΣΑΠ δεν θα συμβάλουν στη βελτίωση της συχνότητας των δρομολογίων για να μην κρέμονται σαν τσαμπιά στις αποβάθρες οι επιβάτες, καθώς δεν υπάρχουν διαθέσιμοι συρμοί.

Ο Ν. Χαιρέτας, ερωτηθείς για το θέμα της πύκνωσης δρομολογίων μετά τις προσλήψεις, απάντησε αφοπλιστικά ότι αυτό είναι συνάρτηση του αριθμού των ηλεκτροδηγών και των διαθέσιμων συρμών, με το πρόβλημα μετά από σχεδόν δύο χρόνια διακυβέρνησης να εντοπίζεται στις ελλείψεις ανταλλακτικών, που κρατούν ακινητοποιημένο μεγάλο αριθμό συρμών. Ανέφερε δε ότι «παραλάβαμε σχεδόν το 50% του στόλου ακινητοποιημένο από ελλείψεις ανταλλακτικών.  Έχουμε κάνει έναν πάρα πολύ μεγάλο αγώνα και παραδίδουμε συνεχώς νέους συρμούς. Οι χρόνοι που συμβαίνουν είναι από δύο έως τρία χρόνια. Τα ανταλλακτικά δεν είναι όπως στα λεωφορεία, που μπορεί να βρεις παντού στην αγορά. Φτιάχνονται για μας».

Η κατάσταση φυσικά με τα τρένα και τα δρομολόγια στη γραμμή του ΗΣΑΠ είναι ακόμη χειρότερη λόγω της γνωστής παλαιότητας των συρμών και ο ίδιος αρκέστηκε να επαναλάβει τη σχεδόν προ διετίας εξαγγελία Καραμανλή για τον διαγωνισμό, που ακόμη αναμένεται να προκηρυχθεί, προϋπολογισμού 70 εκατ. ευρώ για την ανακατασκευή 14 συρμών.  Όσον αφορά τη συχνότητα των δρομολογίων στη γραμμή του ΗΣΑΠ, ανέφερε ότι ο στόχος είναι να τηρούνται τα προγραμματισμένα ανά 6 λεπτά δρομολόγια, κάτι που φυσικά δεν συμβαίνει, ενώ ανέφερε επίσης ότι στη γραμμή 2 του μετρό τα δρομολόγια πραγματοποιούνται ανά 5 λεπτά, κάτι που επίσης δεν τηρείται, και στόχος είναι η συχνότητα να κατέβει σε 4,5 λεπτά μετά τη λήξη του lockdown. Στη γραμμή 3 προβλέπονται δρομολόγια ανά 4 λεπτά, αλλά πάλι σημειώνονται καθυστερήσεις των δρομολογίων προς το αεροδρόμιο.

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL