Live τώρα    
Κορωνοϊός / Προς επιστράτευση 150 γιατρών το υπουργείο Υγείας
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Κορωνοϊός / Προς επιστράτευση 150 γιατρών το υπουργείο Υγείας

Ακαρπη απέβη η σύσκεψη του υπουργού Υγείας Βασίλη Κικίλια με τους προέδρους των ιατρικών συλλόγων της χώρας με αντικείμενο τη συμμετοχή ιδιωτών γιατρών στο ΕΣΥ.

Όπως έγινε γνωστό, μέχρι στιγμής έχουν δηλώσει διαθεσιμότητα περί τους 55 έως 75 γιατρούς, ενώ όσοι γιατροί έχουν δικά τους ιατρεία και εργάζονται σε ιδιωτικές κλινικές δεν επιθυμούν να αφήσουν τις θέσεις τους για να εργαστούν σε δημόσια νοσοκομεία.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Σύμφωνα με την ΕΡΤ, το υπουργείο Υγείας προσανατολίζεται πλέον στην επιστράτευση περίπου 150 γιατρών και οι σχετικές λίστες θα διαμορφωθούν στις αρχές της εβδομάδας, Δευτέρα ή Τρίτη.

Την ίδια ώρα έντονη παραμένει η πίεση στο  εθνικό σύστημα Υγείας, καθώς 649 συμπολίτες μας βρίσκονταν χθες Παρασκευή διασωληνωμένοι σε ΜΕΘ, 64 άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους, ενώ τα ημερήσια κρούσματα παραμένουν αυξημένα, με 2.785 νέα κρούσματα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0