Σε κατάληψη του γραφείου της πρυτανείας του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας στο πρώην ΤΕΙ Λάρισας προχώρησαν σήμερα φοιτητές, οι οποίοι αντιδρούν στο νόμο Κεραμέως – Χρυσοχοΐδη.
Όπως αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ, οι φοιτητές παραμένουν στο υπό κατάληψη κτίριο διαμαρτυρόμενοι με πανό και συνθήματα.
Φωτογραφία αρχείου