Live τώρα    
Ιερώνυμος / Ευχαριστίες στον Μητσοτάκη για το άνοιγμα των εκκλησιών
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Ιερώνυμος / Ευχαριστίες στον Μητσοτάκη για το άνοιγμα των εκκλησιών

Ιερώνυμος Αρχιεπίσκοπος Αθηνών
(EUROKINISSI/ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΠΟΝΗΣ)

Με ευχαριστίες προς τον πρωθυπουργό, ο οποίος έδειξε «κατανόηση» σε ό,τι αφορά τη λειτουργία των εκκλησιών τις ημέρες του εορτασμού των Χριστουγέννων, παρά το lockdown και τις εκκλήσεις των λοιμοξιολόγων, απευθύνθηκε σε δήλωσή του ο αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος Ιερώνυμος.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

«Ευτυχώς ο πρωθυπουργός είχε κατανόηση και με την προσπάθεια και την ενότητα όλων βρέθηκε λύση που φέρνει τη γαλήνη», δήλωσε ο αρχιεπίσκοπος για το ζήτημα της προσέλευσης των πιστών στις Εκκλησίες.

Ειδικότερα, ο προκαθήμενος της Ελλαδικής Εκκλησίας ερωτηθείς από δημοσιογράφο για το εάν βρέθηκε η «χρυσή τομή» στο ζήτημα της προσέλευσης των πιστών στις Εκκλησίες είπε: «Δεδομένων των δύσκολων υγειονομικών συνθηκών, νομίζω ναι! Θα είχε μάλιστα λυθεί το θέμα πολύ πιο νωρίς, αν δεν υπήρχαν άνθρωποι που ''κολλάνε'' και μεγαλοποιούν κάποια πράγματα.

Ευτυχώς ο πρωθυπουργός είχε κατανόηση και με την προσπάθεια και την ενότητα όλων βρέθηκε λύση που φέρνει τη γαλήνη. Θα συμμετάσχουμε στις εκκλησιαστικές Ακολουθίες με προσοχή και εφαρμογή των μέτρων, ώστε να περάσει και αυτή η δυσκολία και ελπίζουμε ότι μπαίνουμε σε ένα καινούργιο χρόνο που δεν θα έχει τόσα προβλήματα», κατέληξε ο ίδιος.

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0