Η ανάρτηση συνοδεύεται από μία φωτογραφία χώρου εταιρείας στην οποία είναι ατάκτως ερριμένα εκατοντάδες δέματα που οι παραλήπτες τους περιμένουν να τους παραδοθούν, αλλά οι εταιρείες «δεν κάνανε προσλήψεις, δεν αγόρασαν οχήματα και απλά "στίβουν" τους εργαζόμενους», όπως τονίζεται.
Συνιστούν γι' αυτό τον λόγο στους καταναλωτές: «Κάντε καταγγελίες για τις αργοπορίες, αρνηθείτε την παραλαβή λόγω καθυστέρησης. Μην πάτε στα καταστήματα να παραλάβετε αφού έχετε πληρώσει για κατ΄οίκον παράδοση».
Ακόμη περισσότερο, τονίζουν ότι η τηλεφωνική πίεση στις εταιρείες τελικά γίνεται πίεση για τους εργαζόμενους. Και όταν έρθει ο εργαζόμενος για την παράδοση, «δώστε φιλοδώρημα, το πιθανότερο είναι ότι δουλεύει υπερωρίες που δεν πληρώνεται», όπως σημειώνουν.
Δείτε την ανάρτηση: