Live τώρα    
Ιερώνυμος / Σε σταθερή κατάσταση για δεύτερη ημέρα στον «Ευαγγελισμό»
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Ιερώνυμος / Σε σταθερή κατάσταση για δεύτερη ημέρα στον «Ευαγγελισμό»

Ιερώνυμος Αρχιεπίσκοπος Αθηνών
(EUROKINISSI/ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΠΟΝΗΣ)

Σταθερή παραμένει η κατάσταση της υγείας του Αρχιεπισκόπου Αθηνών και Πάσης Ελλάδος Ιερώνυμου, που παραμένει νοσηλευόμενος με Covid-19 για δεύτερη ημέρα στη Μονάδα Αυξημένης Φροντίδας του «Ευαγγελισμού». Αυτό αναφέρει το ιατρικό ανακοινωθέν του νοσοκομείου, που εκδόθηκε σήμερα Παρασκευή το πρωί.

Σύμφωνα με το ανακοινωθέν, έχουν πραγματοποιηθεί όλες οι απαιτούμενες εξετάσεις και ακολουθείται η ενδεδειγμένη φαρμακευτική αγωγή. Ο Αρχιεπίσκοπος παρακολουθείται σε 24ωρη βάση με μόνιτορ.

Υπενθυμίζεται ότι ο 82χρονος ιεράρχης εισήλθε στον Ευαγγελισμό νωρίς χθες Πέμπτη το πρωί με πυρετό. Όπως υποστήριξε ο διευθυντής του Γραφείου Τύπου της Αρχιεπισκοπής, Χάρης Κονιδάρης, «η μεταφορά του σε Μονάδα Αυξημένης Φροντίδας έγινε περισσότερο για προληπτικούς λόγους». Σύμφωνα με τον ίδιο είναι άγνωστο πώς ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος νόσησε. Ευχές για ταχεία ανάρρωση έστειλαν εκπρόσωποι της πολιτικής και θρησκευτικής ηγεσίας.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0