Live τώρα    
Εμπλοκή με καταβολή επιδόματος στους δημοτικούς υπαλλήλους
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Εμπλοκή με καταβολή επιδόματος στους δημοτικούς υπαλλήλους

Εμπλοκή με την καταβολή επιδόματος βαρέας και ανθυγιεινής εργασίας για όσους δημοτικούς υπαλλήλους ξεπερνούν τη θεσμοθετημένη άδεια έξι ημερών για νοσηλεία σε περίπτωση εργατικού ατυχήματος. Την ίδια ώρα που ο υφυπουργός Εσωτερικών Γ. Μπαλάφας, διαβεβαίωνε την ΠΟΕ - ΟΤΑ ότι θα επιλυθεί το ζήτημα της διακοπής καταβολής του εν λόγω επιδόματος σε συνεννόηση με το υπουργείο Οικονομικών, τροπολογία που κατατέθηκε χθες στο νομοσχέδιο για τους συνεταιρισμούς επαναφέρει το ζήτημα στην πρότερη φάση και στην υπόμνηση ότι το επίδομα από 31.12.2017 θα εναρμονιστεί με την ευρωπαϊκή νομοθεσία. Η ΠΟΕ - ΟΤΑ τηρεί στάση αναμονής για την ικανοποίηση των αιτημάτων της καλώντας τους δημοτικούς υπαλλήλους σε επαγρύπνηση εν όψει της κατάθεσης του ασφαλιστικού νομοσχεδίου.

Παρ' όλα αυτά ο υφυπουργός Εσωτερικών δεσμεύτηκε ότι στο επικείμενο νομοσχέδιο - σκούπα θα τακτοποιηθούν τα ζητήματα που αφορούν σε υπερβάλλουσα μείωση, επέκταση του επικίνδυνου και ανθυγιεινού επιδόματος και σε άλλες κατηγορίες εργαζομένων, διευκόλυνση καταβολής των μέσων ατομικής προστασίας και γάλακτος παρελθόντων ετών σε χρήμα και τη χορήγηση αυτών σε νέες ειδικότητες, μετάταξη σε ανώτερη κατηγορία ανεξάρτητα από την ύπαρξη κενής οργανικής θέσης. Ο υφυπουργός διευκρίνισε ότι το νομοσχέδιο θα τεθεί υπ' όψιν και της ΠΟΕ - ΟΤΑ πριν την επίσημη διαβούλευση.

Στο μεταξύ, αναγνωρίζοντας ότι τα τελευταία χρόνια έχουν ενταθεί τα εργατικά ατυχήματα στον χώρο της Αυτοδιοίκησης οι γ.γ. Εσωτερικών Κ. Πουλάκης και Εργασίας Ανδρ. Νεφελούδης συμφώνησαν στην αναζήτηση λύσεων μέσω των συναρμόδιων υπουργείων με σκοπό "την αποκατάσταση των αδικιών".

ΗΛΕΚΤΡΑ ΒΙΣΚΑΔΟΥΡΑΚΗ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0