Live τώρα    
Ζήλεψε τη "δόξα" της Χρυσής Αυγής ο γαλάζιος Στ. Κάρμαντζης / Αντιπεριφερειάρχης Β. Αιγαίου: "Καλός Τούρκος είναι ο νεκρός Τούρκος"
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Ζήλεψε τη "δόξα" της Χρυσής Αυγής ο γαλάζιος Στ. Κάρμαντζης / Αντιπεριφερειάρχης Β. Αιγαίου: "Καλός Τούρκος είναι ο νεκρός Τούρκος"

ΡΕΠΟΡΤΑΖ: ΣΠΥΡΟΣ ΡΑΠΑΝΑΚΗΣ

Σάλο προκάλεσε η χθεσινή ακροδεξιάς εμπνεύσεως ανάρτηση στο facebook, του αντιπεριφερειάρχη Β. Αιγαίου Στ. Κάρμαντζη, στην οποία ανέφερε μεταξύ άλλων πως: "καλός Τούρκος είναι ο νεκρός Τούρκος". Αφορμή για τη δημοσίευση ήταν οι παραβιάσεις που πραγματοποιούν τις τελευταίες ημέρες τα τουρκικά μαχητικά στον ελληνικό εναέριο χώρο πάνω από τις Οινούσες.

Μετά τον ντόρο που ξέσπασε, ο πρώην βουλευτής της Ν.Δ. στη Χίο επιχείρησε να διευκρινίσει λέγοντας ότι η δημοσίευση "δεν απευθύνεται στον τουρκικό λαό, αλλά στο βαθύ στρατιωτικό κράτος, που με τις γνωστές μεθόδους του προκαλεί το κοινό αίσθημα. Ο ελληνικός και υουρκικός λαός είναι μακριά από τα παιχνίδια της τουρκικής διπλωματίας και στρατιωτικής ηγεσίας και αυτοί οι δυο λαοί θα ανατρέψουν τέτοιου είδους ακραίες πολιτικές".

Ωστόσο, στην επίμαχη δημοσίευση είχε φροντίσει να ξεκαθαρίσει πως δεν θα προτίθετο να ζητήσει συγγνώμη. Συγκεκριμένα είχε γράψει: "(...) αν το ύφος της γραφής μου ξαφνιάσει κάποιους δεν Ζητώ Συγγνώμη, διότι αυτό που μας έχει ρημάξει τελικά, είναι ο καθωσπρεπισμός έχοντας χάσει την αυθεντικότητά μας".

"Το σύνθημα των καταδρομέων μας για το οποίο Συμφωνώ Απόλυτα και το εκφράζω απόλυτα με τις ιδιότητες που φέρω με την σειρά που ακολουθούν ως Έφεδρος Επίλαρχος πρώην Βουλευτής Χίου και Νυν Αντιπεριφερειάρχης Χίου είναι ότι, καλός Τούρκος είναι ο νεκρός Τούρκος", σημείωνε.

Συνεχίζοντας το παραλήρημα που θύμιζε Χρυσή Αυγή έγραφε: "Μόνο Ενωμένοι Έλληνες, Έλληνες ομόψυχοι, Έλληνες αδελφωμένοι και μονιασμένοι (σ' αυτούς τους Έλληνες χωράνε ακόμα μετανιωμένοι όμως, Φίληδες, Τασίες Ρεπούσενες και Σίες) μπορούμε να αντισταθούμε και να αντιμετωπίσουμε αυτές τις ορδές περιμετρικά του Έθνους μας" και καλούσε "να σηκωθούμε από τους καναπέδες μας" και "να βρούμε την χαμένη Ελληνική ψυχή μας".

ΣΥΡΙΖΑ Χίου: Να πάρει θέση η Ν.Δ.

"Διερωτώμεθα λοιπόν αν κάποιος Τούρκος διαβάσει τις θέσεις αυτές, θα έχει την επιθυμία να επισκεφτεί το νησί μας; Αντιλαμβάνεται ο αντιπεριφερειάρχης το κακό που κάνει στον τουρισμό του νησιού; Αλλά κυρίως αντιλαμβάνεται το μίσος που στάζει στις ψυχές των Χιωτών και Χιωτισσών και ιδιαίτερα στα νέα παιδιά;» αναφέρει σε σχετική ανακοίνωσή του ο ΣΥΡΙΖΑ Χίου, καλώντας την περιφερειάρχη Β. Αιγαίου να τον παραιτήσει αλλά και τη Ν.Δ. να "πάρει θέση". Πάντως μέχρι και την ώρα που έκλεινε το φύλλο της "Α" από τη Συγγρού υπήρχε εκκωφαντική σιωπή.

Για "ακροδεξιό κατήφορο που εκθέτει ευθέως την περιφερειάρχη Βορείου Αιγαίου και την παράταξή της συνολικά, όσο δεν παίρνουν θέση" έκανε λόγο η παράταξη "Β. Αιγαίο - Γόνιμη γραμμή" με επικεφαλής την Α. Κυρίτση απευθύνοντας στη Χρ. Καλογήρου ερώτημα εάν θα συμμετάσχει στην επόμενη συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου ο Στ. Κάρμαντζης.

Καταδίκασε η περιφερειάρχης

Τη δήλωση καταδίκασε η περιφερειάρχης Β. Αιγαίου Χρ. Καλογήρου: "Λυπάμαι για την τοποθέτηση του κ. Σταμάτη Κάρμαντζη. Την αποδοκιμάζω. Φυσικά δεν εκφράζει την Περιφέρεια".

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0