Την έναρξη, χθες, της διανομής των καρτών αλληλεγγύης, ανακοίνωσε η αναπληρώτρια υπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης Θεανώ Φωτίου. Η διανομή γίνεται μέσω των ΚΕΠ και λόγω του μεγάλου αριθμού, όπως τονίζεται από το υπουργείο, οι δικαιούχοι θα πρέπει να ακολουθούν τις υποδείξεις των υπαλλήλων του ΚΕΠ για τη γρήγορη και χωρίς προβλήματα εξυπηρέτησή τους. Την Παρασκευή η κάρτα θα ενεργοποιηθεί και οι δικαιούχοι θα μπορούν να τη χρησιμοποιούν κανονικά σε καταστήματα τροφίμων που διαθέτουν POS (μηχανήματα ανάγνωσης τραπεζικών καρτών).
Κ.Θ.Π.