Ένα πιο ανθρώπινο αύριο θέλει να μας κάνει να οραματιστούμε το 19ο Αντιρατσιστικό Φεστιβάλ Αθήνας που θα γίνει στην Πανεπιστημιούπολη στα Ιλίσια το τριήμερο 3-5/7 και έχει κεντρικό του σύνθημα "Αλληλεγγύη στον 'ξένο' δίπλα μας - Ελευθερία στον 'ξένο' μέσα μας". Απέναντι στις Λαμπεντούζες και το τείχος του Έβρου, ενάντια στην Ευρώπη - φρούριο και τη Frontex, χτίζεται η Πολιτεία του Αντιρατσιστικού Φεστιβάλ, που θα συζητήσει για τις βάρβαρες πλευρές τού σήμερα: • την αποστρατιωτικοποίηση των συνόρων και το κλείσιμο των κέντρων κράτησης • το άσυλο, την ιθαγένεια και τη νομιμοποίηση των μεταναστών • τη δίκη της Χρυσής Αυγής • την ισλαμοφοβία • τους αγώνες κατά του χρέους και της λιτότητας • τον κοινωνικό αποκλεισμό από το σύστημα υγείας και τα κοινωνικά ιατρεία • την εργατική αυτοδιαχείριση και τα συνεργατικά εγχειρήματα • τη σωφρονιστική βαρβαρότητα και τους πολιτικούς κρατούμενους • τα δικαιώματα της LGBTQI κοινότητας, το bullying, τα δικαιώματα των παιδιών. Παράλληλα, θα γίνουν προβολές ντοκιμαντέρ και ταινιών, θεατρικές παραστάσεις, εκθέσεις φωτογραφίας, πολυεθνικές κουζίνες και δρώμενα για τα παιδιά. Το Αντιρατσιστικό Φεστιβάλ είναι, όμως, πάνω απ' όλα μια τριήμερη γιορτή, συνεπώς το "μενού" δεν θα μπορούσε να μην περιλαμβάνει μουσικές συναυλίες για όλα τα γούστα, στην κεντρική και μεταναστευτική σκηνή, που σημαίνει τραγούδι και χορός μέχρι τελικής πτώσης!