Επίθεση με λοστούς από 20 περίπου άτομα δέχθηκαν τα γραφεία του ΝΑΡ νωρίς το βράδυ της Πέμπτης. «Η επίθεση είχε όλα τα χαρακτηριστικά της απρόκλητης επιδρομής ασφαλίτικου τύπου και της αστικής βίας, ανεξάρτητα από τη μάσκα που φορούν οι κομπάρσοι που την υλοποιούν. Οι τραμπούκοι, οι οποίοι επιτέθηκαν με λοστούς, αποκρούστηκαν, αλλά προκάλεσαν φθορές στην είσοδο του κτηρίου, στην οδό Κλεισόβης στην πλατεία Κάνιγγος. Ας σημειωθεί πως η επίθεση έγινε αμέσως μετά την ολοκλήρωση πορείας ενάντια στη νέα συμφωνία - Μνημόνιο", σημειώνει σε σχετική ανακοίνωση του το ΝΑΡ.
«Η επίθεση στα γραφεία του ΝΑΡ παραπέμπει σε φασιστικές και παρακρατικές πρακτικές. Τέτοιες ενέργειες πρέπει να συναντήσουν την έμπρακτη καταδίκη από όλες τις οργανώσεις της Αριστεράς και του κινήματος», σχολίασε ο ΣΥΡΙΖΑ και το ΚΚΕ κατήγγειλε την επίθεση.