Live τώρα    
Πανέτοιμη για τη Δευτέρα η ΕΡΤ-3
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Πανέτοιμη για τη Δευτέρα η ΕΡΤ-3

Με πανηγυρικό πρόγραμμα, στη διάρκεια του οποίου θα γίνει αναδρομή στην πολύχρονη Ιστορία της ΕΡΤ-3, αλλά και την εκπομπή της τα δύο χρόνια του "μαύρου", επιστρέφει στις οθόνες η ΕΡΤ-3 τη Δευτέρα, με ψηφιακό σήμα. Για τον λόγο αυτόν, οι τηλεθεατές θα χρειαστεί να επανασυντονίσουν τις συσκευές τους.

Το τρίτο κανάλι της δημόσιας ραδιοτηλεόρασης, με έδρα τη Θεσσαλονίκη και με πανελλαδική εμβέλεια, επανέρχεται, σύμφωνα με τη διοίκηση, με δημοκρατική ευαισθησία, με έγκυρη και πλουραλιστική ενημέρωση, ποιοτική ψυχαγωγία, προγράμματα παιδείας και πολιτισμού και πάντα με σεβασμό στην ελευθερία έκφρασης του δημιουργού. «Η ΕΡΤ-3, ως δημόσια ραδιοτηλεόραση, έρχεται από την κοινωνία και απευθύνεται στο σύνολο της κοινωνίας», όπως υπογραμμίζει η διοίκηση της ΕΡΤ-3.

Ο σταθμός, στο πλαίσιο του εορτασμού για την επίσημη επαναλειτουργία του, διοργανώνει ανοιχτή συναυλία τη Δευτέρα, στις 8 το βράδυ, έξω από το κτήριο της τηλεόρασης, στη Λεωφόρο Στρατού, με τη συμμετοχή σπουδαίων ερμηνευτών.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0