Παρασκηνιακές παρεμβάσεις ιθυνόντων γερμανικών εταιρειών στην Ελλάδα προς την Άνγκελα Μέρκελ, προκειμένου να μην υποχρεωθούν να καταβάλλουν επιπλέον φόρους, κατήγγειλε η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Θ. Τζάκρη χθες, μιλώντας τόσο στην πρωινή ενημερωτική εκπομπή του Mega όσο και στον Bήμα FM.
H βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ κατήγγειλε ότι η διοίκηση του ΟΤΕ ζήτησε από τη γερμανική κυβέρνηση, ως θυγατρική της Deutsche Telekom, την απόσυρση της έκτακτης εισφοράς του 12% στα κέρδη των εταιρειών άνω των 500 χιλ. ευρώ που πρότεινε η κυβέρνηση. Όπως επισήμανε η Θεοδώρα Τζάκρη, ο ΟΤΕ αναμένεται να παρουσιάσει κέρδη 1 δισ. στο έτος, αφού ήδη σε ένα τρίμηνο είχε κέρδη 270 εκατ. ευρώ. Αυτό σημαίνει ότι εάν περάσει η έκτακτη εισφορά, ο ΟΤΕ θα έπρεπε να καταβάλει επιπλέον φόρους 120 εκατ. ευρώ επιπλέον του φόρου των 230 εκατ. που θα καλούνταν να πληρώσει η εταιρεία. «Η κ. Μέρκελ ζητάει από εμάς, αντί να φορολογήσουμε τη γερμανική επιχείρηση, να αφαιρέσουμε το ΕΚΑΣ από την τσέπη του συνταξιούχου», σημείωσε η Θ. Τζάκρη.