Live τώρα    
Γυναίκα λήστεψε τράπεζα στο "Σωτηρία"
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Γυναίκα λήστεψε τράπεζα στο "Σωτηρία"

Ληστεία με μεγάλη λεία είχαμε χθες το πρωί σε υποκατάστημα τράπεζας που βρίσκεται στο νοσοκομείο "Σωτηρία" στον Χολαργό.

Μια γυναίκα με περούκα και ένα όπλο ακινητοποίησε και λήστεψε τους υπαλλήλους του υποκαταστήματος και αφαίρεσε μεγάλο χρηματικό ποσό που εκτιμάται ότι αγγίζει τα 125.000 ευρώ.

Στη συνέχεια τράπηκε σε φυγή με αυτοκίνητο, το οποίο, σύμφωνα με αστυνομικές πληροφορίες, βρέθηκε καμένο στην οδό Αναπαύσεως στου Παπάγου.

Τις έρευνες έχει αναλάβει η Ασφάλεια Αττικής.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0