Για "υποχρηματοδότηση και υποστελέχωση, που οδηγούν το ψυχιατρικό νοσοκομείο Αττικής (ΨΝΑ - 'Δαφνί') σε κατάρρευση" έκαναν χθες το πρωί λόγο σε συνέντευξη Τύπου τα μέλη του προεδρείου του ενιαίου συλλόγου των εργαζομένων στο ίδρυμα και προειδοποίησαν ότι "οι 130 κοινοτικές δομές ψυχοκοινωνικής αποκατάστασης (αποασυλοποίησης) του 'Δαφνιού' απειλούνται πλέον με κλείσιμο"...
Τα μέλη του προεδρείου του συλλόγου των εργαζομένων δήλωσαν επίσης με ανησυχία ότι "αναμένουμε το επόμενο θύμα και το μόνο το οποίο δεν γνωρίζουμε είναι εάν αυτό θα είναι ασθενής ή εργαζόμενος", ενώ κάλεσαν την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υγείας να προχωρήσει άμεσα σε ριζική αναθεώρηση του συμφώνου Άντορ - Λυκουρέντζου για την ψυχιατρική μεταρρύθμιση και την αποασυλοποίηση των ψυχικώς πασχόντων στη χώρα μας, καθώς και να μην προχωρήσει στο τέλος του 2015 στο οριστικό κλείσιμο των τριών ψυχιατρικών νοσοκομείων του ΕΣΥ της χώρας μας.
Β.Β.