Τη βούληση του υπουργείου Δικαιοσύνης να αναθεωρήσει τη ρύθμιση που επιβάλλει καταβολή του 50% του οφειλόμενου ποσού για να μπορέσει να υποβληθεί έφεση σε φορολογικές και τελωνειακές διαφορές προς την κατεύθυνση της μείωσης του ποσού αυτού εξέφρασε ο Ν. Παρασκευόπουλος απαντώντας σε σχετική επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή των ΑΝ.ΕΛΛ., Ν. Νικολόπουλου.
Ο υπουργός Δικαιοσύνης χαρακτήρισε το μέτρο αυτό «δυσανάλογο προς το δικονομικό βήμα που επακολουθεί» και επισήμανε ότι «φαίνεται να έχει χαρακτηριστικά παρακώλυσης της δυνατότητας της άσκησης του ενδίκου μέσου και μάλιστα σε μια εποχή κρίσης».
Ο Ν. Παρασκευόπουλος υπογράμμισε ότι συστήνεται νομοπαρασκευαστική επιτροπή για ρυθμίσεις διοικητικού δικαίου, επιτροπή στην οποία έχει τεθεί ως ερώτημα η τροποποίηση της συγκεκριμένης ρύθμισης. Ο υπουργός Δικαιοσύνης υπολόγισε την οριστικοποίηση της ρύθμισης μεταξύ Σεπτεμβρίου και Οκτωβρίου.
Κ.Π.