Το πόρισμα για τη δημόσια υγεία που ετοιμάζεται θα εμπεριέχει πολλές από τις προτάσεις της Γενικής Γραμματείας Ισότητας, δεσμεύτηκε ο αναπληρωτής υπουργός Υγείας Ανδρ. Ξανθός κατά τη χθεσινή συνάντησή του με τη γ.γ. Ισότητας Φ. Κούβελα.
Στο πλαίσιο της επικαιροποίησης του Εθνικού Σχεδίου Δράσης για την Ισότητα των Φύλων, η Φ. Κούβελα πρότεινε την ενίσχυση των δημόσιων νοσοκομείων για δωρεάν τοκετούς αστέγων, ανέργων, μεταναστριών καθώς και την πλήρη ιατροφαρμακευτική κάλυψη κατά την περίοδο της κύησης και μετά τον τοκετό τους. Επίσης, πρότεινε την επιμόρφωση του προσωπικού των νοσοκομείων για την αναγνώριση και την καλύτερη εξυπηρέτηση των κακοποιημένων γυναικών.