Δύο Έλληνες δημοσιογράφοι συμμετείχαν σε προγράμματα υποτροφιών του ΔΝΤ, όπως προκύπτει σε απαντητική επιστολή του διευθυντή του Τμήματος Επικοινωνίας Τζέρι Ράις στον υφυπουργό Επικρατείας Τέρενς Κουίκ, την οποία έδωσε ο κ. Κουίκ στη δημοσιότητα.
Ο κ. Κουίκ αναφέρει πως αναμένει από την ΕΣΗΕΑ ή την ΠΟΕΣΥ ή οποιονδήποτε άλλο φορέα να γνωστοποιήσει αν υπήρξε πρόσκληση ενδιαφέροντος από το ΔΝΤ για αυτά τα ταξίδια «υποτροφίας» με ανοικτή συμμετοχή για όλους τους δημοσιογράφους ή, τελικά, έγινε επιλογή με άλλες διαδικασίες. Ο υφυπουργός είπε ότι, κατά την άποψή του, δεν συντρέχει λόγος μυστικότητας και προέτρεψε οι ίδιοι οι δύο δημοσιογράφοι να δώσουν το όνομά τους, «για να τελειώσει η συνολική λάσπη».