Θεσσαλονίκη:
Θερμοκέφαλοι νοσταλγοί του ναζισμού βεβήλωσαν το μνημείο Ολοκαυτώματος της Καβάλας. Όπως έγινε γνωστό το βράδυ του Σαββάτου, οι άγνωστοι πήγαν στον χώρο όπου έχει τοποθετηθεί το μνημείο και έριξαν πάνω του μπλε μπογιά. Σύμφωνα με πληροφορίες, αυτό έγινε λίγο μετά την αποχώρηση περιπολικού της αστυνομίας που ήταν σταθμευμένο δίπλα από το μνημείο. Συνεργεία του Δήμου Καβάλας έσπευσαν νωρίς το πρωί της Κυριακής και αποκατέστησαν την εικόνα του μνημείου, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι η δήμαρχος της πόλης, όταν είχε δημιουργηθεί το θέμα με την αναβολή της τελετής των αποκαλυπτηρίων του μνημείου, είχε αποκαλύψει μεταξύ άλλων ότι υπήρχαν αντιδράσεις για την τοποθέτηση και ζητούσε να αλλάξει το μέγεθος του θρησκευτικού συμβόλου του Εβραϊσμού, το άστρο του Δαβίδ, διότι φοβόταν βανδαλισμούς.