Σύμφωνα με πολύ καλά πληροφορημένες πηγές της "Αυγής", οι συνταγογραφήσεις των γιατρών του διαβητολογικού τμήματος του Γενικού Κρατικού Νικαίας αναμένεται να μπουν άμεσα στο "μικροσκόπιο" των αρμοδίων ελεγκτικών αρχών της χώρας μας, καθώς μια πολύ σοβαρή έγγραφη καταγγελία εκ μέρους ιδιώτη γιατρού, η οποία εκτιμάται ως βάσιμη, έχει ήδη περιέλθει εις γνώσει του Σώματος Επιθεωρητών Υπηρεσιών Υγείας - Πρόνοιας (ΣΕΥΥΠ), αλλά και εν γνώσει της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου Υγείας.
Σύμφωνα με την έγγραφη καταγγελία του ιδιώτη γιατρού, γιατροί του διαβητολογικού τμήματος του Γενικού Κρατικού Νικαίας συνταγογραφούν σταθερά, συστηματικά και, προφανώς, άνευ ιδιαίτερης αιτιολόγησης τα πλέον ακριβά από τα διαθέσιμα διαβητολογικά φαρμακευτικά σκευάσματα συγκεκριμένης φαρμακευτικής εταιρείας...
Με άλλα λόγια, πρόκειται μάλλον για ακόμη μία υπόθεση συστηματικής κατευθυνόμενης συνταγογράφησης.
Β.Β.