Θεσσαλονίκη:
Σε 12μηνη φυλάκιση καταδικάστηκε η βουλευτής Σερρών της Ν.Δ. Φωτεινή Αραμπατζή για μη καταβολή δεδουλευμένων σε δύο εργαζόμενους στον περιφερειακό τηλεοπτικό σταθμό Δίκτυο. Η κ. Αραμπατζή, πριν εκλεγεί βουλευτής, ήταν ιδιοκτήτρια του συγκεκριμένου τηλεοπτικού καναλιού και παραιτήθηκε αμέσως μετά την εκλογή της στη Βουλή. Η αγωγή που κατέθεσαν εις βάρος της οι δύο εργαζόμενοι πραγματοποιήθηκε μετά από αρκετές αναβολές, ενώ η υπεράσπιση ζήτησε και νέα αναβολή, αλλά το δικαστήριο δεν έκανε δεκτό το αίτημα.