Την "εμμονή" της διοίκησης του Ασύλου Ανιάτων να κάνει σήμερα συνέλευση με θέμα τη διάλυση του "αδερφού" ιδρύματος ΙΠΧΠ (Ίδρυμα Περιθάλψεως Χρονίως Πασχόντων) καταγγέλλει ο σύλλογος εργαζομένων των ιδρυμάτων. Στη σχετική ανακοίνωση τονίζεται ότι η απόφαση για γενική συνέλευση "έρχεται απροειδοποίητα για όλους τους άμεσα ενδιαφερόμενους (ασθενείς, συγγενείς και εργαζομένους)" καθώς, όπως αναφέρεται, η απόφαση "δεν κοινοποιήθηκε σε κανέναν". Η κίνηση της διοίκησης, όπως επισημαίνουν, δεν επιτυγχάνει να ασκήσει πίεση κατά τα λεγόμενα της διοίκησης στην αρμόδια υπουργό ώστε να ενταχθεί το Άσυλο Ανιάτων στο σχέδιο Εξυγίανσης. Αντιθέτως, "είναι προσχηματική" από τη στιγμή που το σχέδιο εξυγίανσης "έχει ήδη απορριφθεί" και κατά συνέπεια οι μόνοι που δέχονται πίεση από την απόφαση της διοίκησης είναι "οι ασθενείς, οι συγγενείς τους και οι εργαζόμενοι".
Κ.Θ.Π.