Live τώρα    
Στον υπουργό Εσωτερικών ο Ν. Χιωτάκης για την ΠΕΤΑ
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Στον υπουργό Εσωτερικών ο Ν. Χιωτάκης για την ΠΕΤΑ

Τη βούληση να στηρίξει την περαιτέρω λειτουργία και ανάπτυξη της ΠΕΤΑ Α.Ε. προς όφελος της Αυτοδιοίκησης εξέφρασε ο υπουργός Εσωτερικών Ν. Βούτσης κατά τη χθεσινή συνάντηση με τον πρόεδρο της εταιρείας, Ν. Χιωτάκη. Ο τελευταίος ζήτησε από τον υπουργό ενεργοποίηση της προγραμματικής σύμβασης μεταξύ υπουργείου Εσωτερικών της ΚΕΔΕ και της ΠΕΤΑ Α.Ε., με στόχο την υποστήριξη ανταποδοτικών έργων ΟΤΑ στους τομείς ενεργειακής αναβάθμισης, ύδρευσης - αποχέτευσης, στερεών αποβλήτων και συγχρηματοδοτούμενων έργων. Επίσης, ζήτησε να προχωρήσει η διαδικασία ορισμού μελών παρακολούθησης παραδοτέων έργων των επιχειρησιακών προγραμμάτων για την περίοδο 2007-2013 και κατέθεσε στον υπουργό σειρά προτάσεων για τη βελτίωση της λειτουργίας των ΟΤΑ και την υποστήριξή τους στην υλοποίηση μιας σειράς προγραμμάτων.

Η.Β.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0