Τη βούληση να στηρίξει την περαιτέρω λειτουργία και ανάπτυξη της ΠΕΤΑ Α.Ε. προς όφελος της Αυτοδιοίκησης εξέφρασε ο υπουργός Εσωτερικών Ν. Βούτσης κατά τη χθεσινή συνάντηση με τον πρόεδρο της εταιρείας, Ν. Χιωτάκη. Ο τελευταίος ζήτησε από τον υπουργό ενεργοποίηση της προγραμματικής σύμβασης μεταξύ υπουργείου Εσωτερικών της ΚΕΔΕ και της ΠΕΤΑ Α.Ε., με στόχο την υποστήριξη ανταποδοτικών έργων ΟΤΑ στους τομείς ενεργειακής αναβάθμισης, ύδρευσης - αποχέτευσης, στερεών αποβλήτων και συγχρηματοδοτούμενων έργων. Επίσης, ζήτησε να προχωρήσει η διαδικασία ορισμού μελών παρακολούθησης παραδοτέων έργων των επιχειρησιακών προγραμμάτων για την περίοδο 2007-2013 και κατέθεσε στον υπουργό σειρά προτάσεων για τη βελτίωση της λειτουργίας των ΟΤΑ και την υποστήριξή τους στην υλοποίηση μιας σειράς προγραμμάτων.
Η.Β.