"Όσοι μ' απείλησαν με πύρινα δεσμά θέλω να ξέρουν ότι σιγά μη φοβηθώ, να 'ρθούνε να με βρουν στην κορυφή ψηλά τους περιμένω και σιγά μη φοβηθώ..."- Killah P.
Για δεύτερη φορά μέσα σε μερικούς μήνες οι θρασύδειλοι νεοναζί βεβήλωσαν το μνημείο στη μνήμη του Παύλου Φύσσα στο Κερατσίνι. Αποτροπιασμός και οργή ήταν τα αισθήματα το πρωί του Σαββάτου, όταν οι κάτοικοι της Αμφιάλης αντίκρισαν τους αγκυλωτούς σταυρούς και τη μαύρη μπογιά στο πρόσωπο του 34χρονου που έπεσε νεκρός από το μαχαίρι του χρυσαυγίτη Ρουπακιά.