Με φουλ ενημερωτικό πρόγραμμα κάνει πρεμιέρα η νέα ΕΡΤ την ερχόμενη Πέμπτη. Νέα πρόσωπα και πρόσωπα από τα παλιά, αλλά και άλλοι από το πολύ πρόσφατο παρελθόν της ΝΕΡΙΤ θα κάνουν την εμφάνισή τους στο νέο πρόγραμμα της ΕΡΤ, με την ευθύνη του Σταύρου Καπάκου και του Κώστα Χαλβατζάκη.
Πρωί - πρωί, ώρα 6.00 - 8.00 π.μ., η ενημέρωση ξεκινάει με τους Βασιλική Χαϊνά και Νίκο Αγγελίδη. Στη συνέχεια, 8.00 - 10.00 π.μ., τη σκυτάλη παίρνουν η Μαριλένα Κατσίμη και ο Γιάννης Δάρας για να παραδώσουν, 10.00 π.μ. - 12.00 μ., στη Μάριον Μιχελιδάκη και τον Φάνη Παπαθανασίου. Ώρα 12.00 μ. το δελτίο ειδήσεων και από τις 1 - 4 μ.μ. μένουν οι "Μένουμε Ελλάδα". Η Ελένη Χρονά, μαζί με τον Ανδρέα Ροδίτη αναλαμβάνουν το μαγκαζίνο, ώρα 4 -6 μ.μ. και δίνουν σκυτάλη στο δελτίο ειδήσεων. Στη συνέχεια ακολουθούν ένα οικονομικό μαγκαζίνο (Αθανασόπουλος - Παγώνης) και ένα μαγκαζίνο διεθνών ειδήσεων (Μ. Κονταξή - Π. Γκόνος). Το κεντρικό δελτίο ειδήσεων, σύμφωνα με όλες τις πληροφορίες, θα παρουσιάζει ο Πάνος Χαρίτος.