Θεσσαλονίκη
Νέα διαμαρτυρία στα διόδια Λεπτοκαρυάς διοργανώνουν την Κυριακή από τις 12.00 έως τη 1 το μεσημέρι οι πολίτες που συμμετέχουν στην Παμπιερική Επιτροπή Αγώνα και καλούν το σύνολο των βουλευτών και των εκπροσώπων φορέων που στο παρελθόν στήριζαν τον αγώνα τους ενάντια στα διόδια να δώσουν και πάλι το "παρών" και να σταθούν απέναντι στις δυνάμεις της ΕΛ.ΑΣ.
"Οι αντοχές μας τελείωσαν! Καλούμε την Ελληνική Αστυνομία και τις δικαστικές αρχές να σεβαστούν την ανείπωτη ταλαιπωρία των πολιτών και να τηρήσουν τους νόμους και το Σύνταγμα της χώρας. Καλούμε όλους εσάς να μας προστατέψετε από αυτή την ανηλεή επιδρομή καταλήστευσης των εισοδημάτων μας από παντός είδους 'επενδυτές' της πλάκας! Δεν είμαστε πλέον διατεθειμένοι να τηρούμε νόμους που φτιάχτηκαν κατά παραγγελία στα μέτρα πολυεθνικών εταιρειών για να μεταφερθεί ο εθνικός μας πλούτος στα χέρια τους. Απαιτούμε την άμεση κατάργησή τους! Εμείς, οι απλοί αγωνιζόμενοι πολίτες, θα είμαστε και πάλι εκεί! Δεν μας φοβίζουν ούτε οι εκβιασμοί, ούτε οι διώξεις των εταιρειών και οι δικαστικές περιπέτειες" τονίζουν οι διοργανωτές.