Θεσσαλονίκη
Νέο δυναμικό «παρών» ετοιμάζονται να δώσουν σήμερα στη συνεδρίαση της Μητροπολίτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης οι κάτοικοι των Βασιλικών και της Θέρμης που αντιδρούν στην εγκατάσταση μονάδων παραγωγής ενέργειας από την καύση βιομάζας, συμφερόντων της οικογένειας Σαλαγκούδη, στην περιοχή τους.
Η Μητροπολιτικη Ενότητα καλείται να γνωμοδοτήσει αναφορικά με τις Μελέτες Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων, κάτι που είχε αναβάλει στην προηγούμενη συνεδρίασή της εν μέσω μεγάλων αντιδράσεων από τους κατοίκους της περιοχής, οι οποίοι ζητούν από την ΠΚΜ να τις απορρίψει. Ο Δήμος Θέρμης, που αντιδρά στην εν λόγω «επένδυση», κάλεσε όλους τους ενεργούς πολίτες να συμμετέχουν στη σημερινή παράσταση διαμαρτυρίας, ενώ οι κάτοικοι δηλώνουν αποφασισμένοι να μην επιτρέψουν την εγκατάσταση των συγκεκριμένων μονάδων σε μια περιοχή που βρίσκεται σε απόσταση αναπνοής από σπίτια και έχει μεγάλη αγροτική δραστηριότητα. Επισημαίνουν επίσης ότι στην περιοχή τους δεν υπάρχει η πρώτη ύλη (πριονίδι, κλαδιά κ.λπ.) για να τροφοδοτεί τέτοιου τύπου μονάδες παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας.